Najvišje uvrščene publikacije
Indeks h5 je h-indeks za članke, objavljene v zadnjih (celotnih) petih letih. h je zgornja meja, torej bo poiskanih h člankov, objavljenih v obdobju 2018–2022, ki vsebujejo najmanj h navedb.skrij
Mediana h5 publikacije je središčna vrednost navedb v člankih, ki so vključeni v indeks h5.skrij
PublikacijaIndeks h5Mediana h5
1.Computer Assisted Language Learning6497
2.International Journal of Bilingual Education and Bilingualism5287
3.Language Teaching Research5278
4.TESOL Quarterly4770
5.Studies in Second Language Acquisition4563
6.Bilingualism: Language and Cognition4268
7.Language Learning4261
8.English Language Teaching4258
9.Language Teaching4192
10.Journal of Second Language Writing4158
11.Foreign Language Annals3965
12.Journal of English for Academic Purposes3956
13.Journal of Multilingual and Multicultural Development3854
14.The Language Learning Journal3748
15.English Language Teaching Journal3455
16.Innovation in Language Learning and Teaching3446
17.RELC Journal3355
18.International Journal of Bilingualism3348
19.Studies in Second Language Learning and Teaching3256
20.International Journal of Multilingualism3146
Datumi in število navedb so približne ocene in jih samodejno izračuna računalniški program.