Nalaganje ...
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Št. navedb na leto
Podvojene navedbe
Naslednji članki v Učenjaku so združeni. Pri teh se za
skupno število navedb
upošteva le prvi članek.
Združene navedbe
Ta števec navedb vsebuje navedbe naslednjih člankov v Učenjaku. Tisti, ki so označeni z
*
, se morda razlikujejo od člankov v profilu.
Dodajanje soavtorjev
Soavtorji
Spremljaj
Novi članki tega avtorja
Novi navedki člankov tega avtorja
Novi članki, povezani z raziskavami tega avtorja
E-poštni naslov za obvestila
Končano
Moj profil
Moja knjižnica
Podatki o navedbah
Opozorila
Nastavitve
Prijava
Prijava
Ustvarite profil
Navedeno
Vse
Od leta 2019
Navedbe
53
53
indeks h
3
3
indeks i10
2
2
0
22
11
2021
2022
2023
2024
9
12
22
10
Javni dostop
Prikaži vse
Prikaži vse
4 članki
0 člankov
na voljo
ni na voljo
Na podlagi zahtev v povezavi s financiranjem
Soavtorji
Xenia Schmalz
Research Group Leader, Ludwig-Maximilians-Universität München
Preverjeni e-poštni naslov na med.uni-muenchen.de
Gerd Schulte -Körne
Professor für Kinder- und Jugendpsychiatrie und-psychotherapie
Preverjeni e-poštni naslov na med.uni-muenchen.de
Elisabeth Beyersmann
Macquarie University
Preverjeni e-poštni naslov na mq.edu.au
Claudio Mulatti
DiPSCo, Università degli Studi di Trento,Italia
Preverjeni e-poštni naslov na unitn.it
Jonathan MIRAULT
Cognitive Psychology
Preverjeni e-poštni naslov na univ-amu.fr
Spremljaj
Elisabetta De Simone
Scuola Internazionale Superiore di Studi Avanzati (SISSA)
Preverjeni e-poštni naslov na med.uni-muenchen.de
reading
linguistics
psycholinguistics
morphology
orthography
Članki
Navedeno
Javni dostop
Soavtorji
Naslov
Razvrsti
Razvrsti po navedbah
Razvrsti po letniku
Razvrsti po naslovu
Navedeno
Navedeno
Leto
Predictors of reading and spelling skills in German: The role of morphological awareness
R Görgen, E De Simone, G Schulte‐Körne, K Moll
Journal of Research in Reading 44 (1), 210-227
, 2021
26
2021
Order among chaos: Cross-linguistic differences and developmental trajectories in pseudoword reading aloud using pronunciation Entropy
E De Simone, E Beyersmann, C Mulatti, J Mirault, X Schmalz
Plos one 16 (5), e0251629
, 2021
18
2021
What Do Artificial Orthography Learning Tasks Actually Measure? Correlations Within and Across Tasks
X Schmalz, G Schulte-Körne, E de Simone, K Moll
Journal of Cognition 4 (1)
, 2021
7
2021
The role of syllables and morphemes in silent reading: An eye-tracking study
E De Simone, K Moll, L Feldmann, X Schmalz, E Beyersmann
Quarterly Journal of Experimental Psychology, 17470218231160638
, 2023
2
2023
Rules and statistics in Italian: Effects of grapheme consistency and regularity on reading aloud of nonwords
X Schmalz, E de Simone, C Mulatti
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Članki 1–5
Pokaži več
Zasebnost
Pogoji
Pomoč
O Učenjaku
Pomoč za Iskanje Google