Nalaganje ...
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Št. navedb na leto
Podvojene navedbe
Naslednji članki v Učenjaku so združeni. Pri teh se za
skupno število navedb
upošteva le prvi članek.
Združene navedbe
Ta števec navedb vsebuje navedbe naslednjih člankov v Učenjaku. Tisti, ki so označeni z
*
, se morda razlikujejo od člankov v profilu.
Dodajanje soavtorjev
Soavtorji
Spremljaj
Novi članki tega avtorja
Novi navedki člankov tega avtorja
Novi članki, povezani z raziskavami tega avtorja
E-poštni naslov za obvestila
Končano
Moj profil
Moja knjižnica
Podatki o navedbah
Opozorila
Nastavitve
Prijava
Prijava
Ustvarite profil
Navedeno
Prikaži vse
Vse
Od leta 2019
Navedbe
102
49
indeks h
3
2
indeks i10
1
1
0
18
9
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
2
2
1
9
9
11
17
8
9
8
8
14
2
Javni dostop
Prikaži vse
Prikaži vse
1 članek
0 člankov
na voljo
ni na voljo
Na podlagi zahtev v povezavi s financiranjem
Soavtorji
Hugh Davis
Professor of Learning Technologies, University of Southampton
Preverjeni e-poštni naslov na soton.ac.uk
David Millard
School of Electronics and Computer Science, University of Southampton
Preverjeni e-poštni naslov na soton.ac.uk
Charlie Hargood
Associate Professor, CT, SciTech, Bournemouth University
Preverjeni e-poštni naslov na bournemouth.ac.uk
Spremljaj
Rikki Prince
University of Southampton
Preverjeni e-poštni naslov na ecs.soton.ac.uk
user modelling
personalisation
adaptive
games
Članki
Navedeno
Javni dostop
Soavtorji
Naslov
Razvrsti
Razvrsti po navedbah
Razvrsti po letniku
Razvrsti po naslovu
Navedeno
Navedeno
Leto
Increasing adoption of smart learning content for computer science education
P Brusilovsky, S Edwards, A Kumar, L Malmi, L Benotti, D Buck, P Ihantola, ...
Proceedings of the Working Group Reports of the 2014 on Innovation …
, 2014
87
2014
The scope of adaptive digital games for education
R Prince, HC Davis
2008 Second IEEE International Conference on Digital Game and Intelligent …
, 2008
6
2008
Aggregated Erevnametrics: bringing together alt-metrics through Research Objects
P McSweeney, R Prince, C Hargood, D Millard, L Carr
4
2011
IDIUMS: sharing user models through application attributes
R Prince, HC Davis
User Modeling, Adaptation and Personalization (UMAP), 4
, 2011
3
2011
Can educational games ever be fun? On redesigning the gaming experience.
CJ Hooper, A Frazer, R Prince
2
2010
A mini-thesis submitted for transfer from MPhil to PhD
R Prince
UNIVERSITY OF SOUTHAMPTON
, 2009
2009
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Članki 1–6
Pokaži več
Zasebnost
Pogoji
Pomoč
O Učenjaku
Pomoč za Iskanje Google