Nalaganje ...
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Št. navedb na leto
Podvojene navedbe
Naslednji članki v Učenjaku so združeni. Pri teh se za
skupno število navedb
upošteva le prvi članek.
Združene navedbe
Ta števec navedb vsebuje navedbe naslednjih člankov v Učenjaku. Tisti, ki so označeni z
*
, se morda razlikujejo od člankov v profilu.
Dodajanje soavtorjev
Soavtorji
Spremljaj
Novi članki tega avtorja
Novi navedki člankov tega avtorja
Novi članki, povezani z raziskavami tega avtorja
E-poštni naslov za obvestila
Končano
Moj profil
Moja knjižnica
Podatki o navedbah
Opozorila
Nastavitve
Prijava
Prijava
Ustvarite profil
Navedeno
Vse
Od leta 2019
Navedbe
56
38
indeks h
3
3
indeks i10
3
2
0
12
6
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
4
5
8
1
6
9
7
11
4
Javni dostop
Prikaži vse
Prikaži vse
0 člankov
1 članek
na voljo
ni na voljo
Na podlagi zahtev v povezavi s financiranjem
Soavtorji
Joshua Guetzkow
Senior Lecturer, Department of Sociology and Institute of Criminology, Hebrew University
Preverjeni e-poštni naslov na mail.huji.ac.il
Hana Shepherd
Associate Professor of Sociology, Rutgers University
Preverjeni e-poštni naslov na sociology.rutgers.edu
Spremljaj
Idit Fast
Ben Gurion University of the Negev
Preverjeni e-poštni naslov na bgu.ac.il -
Domača stran
Sociology of Education
Educational Policy
Policy Implementation
Social Inequality
Group Relations
Članki
Navedeno
Javni dostop
Soavtorji
Naslov
Razvrsti
Razvrsti po navedbah
Razvrsti po letniku
Razvrsti po naslovu
Navedeno
Navedeno
Leto
How symbolic boundaries shape the experience of social exclusion: A case comparison of Arab Palestinian citizens and Ethiopian Jews in Israel
J Guetzkow, I Fast
American Behavioral Scientist 60 (2), 150-171
, 2016
25
2016
Understanding educational policy formation: The case of school violence policies in Israel
I Fast
Sociology of education 89 (1), 59-78
, 2016
16
2016
Unequal traveling: How school district and family characteristics shape the duration of students’ commute to school
I Fast
Travel behaviour and society 20, 165-173
, 2020
13
2020
Mechanisms of Exclusion: Group Homogenization and Deficit Thinking in Integrated Schools
I Fast
Educational Policy 37 (6), 1763-1790
, 2023
1
2023
Administering New Anti-Bullying Law: The Organizational Field and School Variation During Initial Implementation
H Shepherd, I Fast
Law & Social Inquiry 47 (4), 1264-1290
, 2022
1
2022
Sistem trenutno ne more izvesti postopka. Poskusite znova pozneje.
Članki 1–5
Pokaži več
Zasebnost
Pogoji
Pomoč
O Učenjaku
Pomoč za Iskanje Google